Punkty Życia
Życie to najcenniejsze co było nam dane, dbajmy więc o nie i chrońmy je.
Punkty życia odnoszą się do naszego stanu żywego, bądź martwego. Każdy na 'dobry start' otrzymuje 100 pkt. życia. Ni mniej, ni więcej. Jeśli postać straciła ponad 70 pkt. życia, mdleje.
Siła
Prawdziwa siła, nie jest siłą mięśni.
Siła decyduje o wszystkim. Każde dziesięć punktów życia to 5 siły, jeśli postać ma tylko 15 punktów siły, to nie może się ruszyć. 0 punktów siły wiąże się ze śmiercią. Każdy na start otrzymuje 50 punktów siły.
Zwinność
Doprawdy cenna dla każdego złodzieja, czy akrobaty. Zwinność pomaga nam w figurach akrobatycznych, podskokach itd. Im bardziej postać jest zwinna, tym większe ma szanse na celne uderzenie mieczem, czy dobry unik. Na start otrzymujemy 20 pkt. zwinności.
Szybkość
Decyduje o tym jak szybko możesz np.: uciekać. Nigdy nie zaszkodzi być szybkim. Na start otrzymujemy 20 pkt. szybkości.